12 januari 2011

ZZzzzz

4 timmars sömn är ingen hit direkt. Vet nån som kommer ramla av pålen ikväll ;-) 


Projekt rapporten går framåt iallafall, och jag har uppgraderat mig från köksbordet till mitt kontor på sjukhuset (har till och med vågat träffa min handledare idag), yeey. Måste bli klar innan helgen för min handledare tycker mitt abstract ska skickas in för ett symposium som ska hållas av NACP (Nordic Association of Clinical Physics) här i Uppsala i april. Om det väljs ut och jag måste hålla en muntlig presentation på konferensen kommer jag ha magsår fram till april, hahah. Man kunde visst välja att ha en poster-presentation, men det känns ju lite som fusk. Ska jag göra bort sig får det iallafall bli med lite stil! Strax dags för eftermiddagsfika, har mycket att hinna klart med idag så bäst att sätta igång igen.

0 kommentarer: