21 januari 2011

Uppgradering

I morse skickade jag äntligen in rapporten till min handledare, (hoppas bara inte han läser den innan helgen, för jag misstänker att han kommer ha vissa anmärkningar och vill helst inte tänka på den mer just nu). Så idag fick jag äntligen börja på mitt STORA, RIKTIGA examensarbete. På måndag kommer jag även att uppgraderas från ap-rummet till ett vanligt kontorsrum (det kommer säkert fyllas av massa andra ex-jobbare, men jag var där först så isåfall är det jag som bestämmer!!!). Kommer ju sitta där i 18 veckor om allt går som planerat, eller ännu längre om det går som JAG planerar, haha. Ser fram emot den här terminen:
Bring it on ;-)

(I slutet av maj ska jag gå tillbaka till det här inlägget så får vi se om det fortfarande är lika upphetsande... ok lugn nu, upphetsande var inte direkt ordet jag sökte, men ni förstår)



Har anmält mig till nästa poledance omgång idag. Dags för nivå 3. Får nog lägga in en lite högre växel på pålen här hemma för jag känner mig inte så stabil när jag hänger där uppochner, haha. Lite böjligare rygg skulle jag inte heller tacka nej till. Just nu kan jag böja den ungefär noll grader bakåt. Fast, hmm, jag är ju byggd så, får se om det kan åtgärdas.












Nu behöver jag sova. För lite sömn och mycket (mental) stress är ingen bra kombination. Fast finns det nånting som är riktigt kompatibelt med för lite sömn...nope. Imorgon väntar allafall träning och jobb och kanske dags att hjälpa älsklingen på dansskolan lite.

God Natt

0 kommentarer: