25 januari 2011

Middag nr 2

Så, vad har åstadkommits idag??

  • Lyckat få virus som vill öppna porrsidor på jobbdatorn - check 

haha, hoppas dom släpper in mig imorn och inte har spärrat mitt passerkort ;-) Datorn sitter i karantän över natten, hoppas han blir frisk snart.

Efter den lilla incidenten fick jag snällt sitta och läsa mina artiklar i pappersform, så ingen större skada skedd för min egen del.

Kvällen spenderades i dansskolans nya lokaler, bärandes saker fram och tillbaka, ganska slumpartat men det blev nog inte sämre iallafall. Älsklingen jobbar dagarna (och nätterna) i ända, hoppas hoppas dom hinner klart till måndag!

Nu sitter jag och äter min andra middag för kvällen. Ok, inte helt normalt. Men jag kom på att jag hade tagit fram en stor förpackning köttfärs. Efter lite velande fram och tillbaks insåg jag att det var lika bra att ställa sig och göra ett storkok nu ikväll. Så elva ställde jag mig och försökte steka 1 kg (fortfarande fryst) köttfärs, det tog lite tid och när det var klart var jag ju såklart jättehungrig. Så bara att häva i sig en tallrik innan det är dags att sova. Mat är det bästa sömnpillret =)

0 kommentarer: