24 januari 2011

Nu vill jag sova...Är trött i huvudet efter att ha suttit och läst artiklar hela dagen , och trött i kroppen efter mina två träningspass. Gymmandet imorse var inget att hurra för, lite benböj (förstår inte att jag aldrig blir starkare, nu börjar det bli pinsamt) och bensparkar (Här går det iallafall framåt, men det märks inte på mina små ben). Men dansaerobicen var riktigt skoj =) Lagom med folk och bra musik. Och sen var det ju enda chansen att få en skymt av P idag, haha.

Sitter med toning i håret, ex-jobbande gör en gråhårig så är det bara. Tur att det var extrapris på Hemköp =) Borde kanske köpa på mig så det räcker resten av terminen...









...nu plingar det i klockan att det är dags att tvätta ur färgen. Sen är det bara sängen som gäller så jag inte somnar inne på mitt nya kontor (aka förådet) imorn ;-)

0 kommentarer: