7 februari 2011

Äntlig måndag =)

Jobb hela helgen, men jag klagar inte. Trivs ju ganska bra på gymmet, trots att det inte var speciellt mycket action i helgen. Det blev dock ingen träning för egen del. Har faktiskt inte gymmat sen förra måndagen, ABSTINENS. Men jag var på ett kettlebell pass i torsdags, så sjukt jobbigt, trodde inte jag skulle ta mig igenom passet, haha. (Men det gjorde jag och efteråt var det underbart). Så blev det sammanlagt tre träningstillfällen på polen. Tror att det går framåt lite faktiskt =)


Nu ska jag gå och piffa upp mitt kontor med en blomma och en liten systerdotter (tyvärr inte den riktiga utan bara ett foto). Förhoppningsvis lyckas jag komma på nånting jättesmart så att mitt program fungerar felfritt och jag kan sätta igång ordentligt innan jag ska jobba igen kl 16. Om jag fortfarande har nån energi kvar när jag slutar så blir det lite benböj, Vi får se.


Ha en bra måndag 

0 kommentarer: